26 Kasım 2005

Boyuna Çizgili Atkı



Listemiz üyelerinden Sayın Nur Öbekçi'nin gönderdiği "Boyuna Çizgili Atkı" tarifini aşağıda aynen aktarıyoruz. Bizimle paylaştığı için teşekkür ederiz, ellerinize sağlık.

"Bebe yünü kalınlığında yani ince yün kullandım.Ben üç renkli yaptım. İnce yünle şiş boyu ilmek attım. Tabii ki şişe ilmekleri alabildiği kadar sıkıştırdım. Ve haroşo olarak devam ettim. Arkalı önlü haroşo ördüm ve 1-3-5-7 gibi tek sıralarda renk değiştirdim. Dediğiniz gibi arka tarafta iplikler görünüyordu.Ama örgüyü bitirip kestim ve çok uzun bir atkı oldu. İkiye katladım kenarlarını birleştirdim. Yün ince olduğu için kalın olmadı ve de boyu normal oldu."

2 yorum:

nagice dedi ki...

gruba gelen maildede görmüştüm.aktarmanız çok iyi olmuş.ayrıca LİNK İÇİN TEŞEKKÜRLER..
nur hnm.'ın ellerine sağlık

Şirin dedi ki...

Ben de bu stil bir atkı yaptım ama; daha kalın yünle... Misinalı şişlerle ördüm. Asimetrik olarak yani bir renkten iki sıra, bir diğer inden tek sıra ardından başak renkle üç sıra... Paylaşayım istedim. En yakın zamanda bloguma koyacağım, umarım görürsünüz...
Hoşça kalın!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...